Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Prolog.

Czy wam też się zdarza zakochać w kimś kogo w ogóle nie znacie? W kimś kogo widzieliście tylko raz? Tak, właśnie. Ja - ten nieśmiały, naiwny, głupiutki Louis Tomlinson zakochał się w chłopaku którego widział tylko raz i to w supermarkecie. Haha, jak romantycznie. Od tamtego czasu ciągle o nim myślę, miewam z nim sny takie no wiecie no .. NIEPRZYZWOITE ŻE TAK TO UJMĘ. To było jakoś tydzień, dwa tygodnie temu? Nieważne. Zobaczyłem go przy stoisku z nabiałem. Gdy tylko na niego spojrzałem, serce zaczęło bić ze zdwojoną siłą, a przez moje ciało przeszły przyjemne dreszcze. Chłopak wygladał na ok. 18-19 lat.. No no Loui, wkońcu se wybrałeś młodszego. Włosy miał chyba takiego samego koloru jak ja - może trochę ciemniejsze. Oczy chyba miał brązowe - nie przyjrzałem się zbytnio. Usta miał malinowe, aż cche sie całować .. Grr Tomlinson ogarnij dupsko! Z tego co pamiętam to ma na imię .. Lier? Lio? Liam? Tak, Liam .. Bynajmniej wołała tak na niego jakaś starsza kobieta. Przyglądałem się mu aż zgubiłem go z pola widzenia. Potem znalazłem go, jak wychodzi ze sklepu. .. Gdy opuścił budynek poczułem taką jakby..PUSTKĘ? Czułem się jakby ktoś zabrał mi ważną dla mnie rzecz. Tak wiem, to głupie i w ogóle.. ALE MIMO WSZYSTKO POSTARAM SIĘ GO ZNALEŚĆ, NAWET GDYBYM MUSIAŁ LECIEĆ NA SYBERIĘ. BO JA TO SIĘ MÓWI-DLA MIŁOŚCI MOŻNA ZROBIĆ WSZYSTKO.

________________________________
No siema wam. Z tej strony naleśnik. Możecie mnie znać z twittera spod nazwy @niallerovelove :D właśnie dzisiaj zmieniłam nick i od teraz jestem @MovesLikeMalik_ :) NO WIĘC PROLOG.. JAK DLA MNIE JEST DENNY -.- O OGÓLNIE NIE WYSZEŁ MI I ŻAL. ALE OPINIA NALEZY DO WAS OCZYWIŚCIE :) PIERWSZY ROZDZIAŁ POJAWI SIE MOŻA JUTRO, ALBO NAWET DZISIAJ .. ZALEZY OD MOJEJ WENY ;) . ENJOY.

2 komentarze:

  1. Jejku jejku jej Lilooo <3 Czekam na 1 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hi, bejb. :D sobie, a nie se XD w sumie, to nie przepadam za 1D, ale gejowskie opowiadanko, jak najbardziej ok :D ♥

    OdpowiedzUsuń